FOTKY | DENÍK | VZKAZY
1.DEN | 2.DEN | 3.DEN | 4.DEN | 5.DEN | 6.DEN | 7.DEN | 8.DEN

3.den - pondělí 26.8.2019

Předpověď počasí je všelijaká, jak už tak tomu v létě v horách bývá. Vzhledem k vyšší pravděpodobnosti bouřek dnes nevyrážíme nikam na hřeben, ale do soutěsky Garnitzenklamm. Vyrážíme vcelku brzo, takže bez problémů nacházíme parkovací místo nedaleko vstupu do soutěsky. Hned kousek za vstupem se dostáváme do sevření skal, mezi kterýmu v této části již relativně poklidně teče říčka Garnitzenbach.

Zanedlouho se prostor mezi skalisky zužuje a koryto říčky nabírá na divokosti a asi po půlhodince přicházím k největšímu a zřejmě také nejpůsobivějšímu vodopády minimálně v první nejnavštěvovanější části soutěsky.

Za vodopádem pak následuje asi nejzajímavější část cesty kolem stále divočejšího koryta řeky.

Po půldruhé hodině se údolí opět rozšiřuje a voda trošku uklidňuje, jsme téměř na konci první části soutěsky, dále je průchod ještě divočejší a navíc se nedá nějakým rozumným okruhem vrátit. Krátce ještě odpočíváme na břehu říčky a kocháme se krásnou přírodou vůkol.

Garnitzenklamm

A pak už stoupáme vzhůru na cestu zpět k začátku soutěsky, která nás přivádí i ke kostelíku svatého Urbana od něhož se otevírají nádherné pohledy dolů do soutěsky kterou jsme předtím procházeli.

Od kostelíku sestupujeme po prudké ale pohodlné cestě zpět dolů k parkovišti a odpoledne pak relaxujeme v prostorách hotelu.

PŘEDCHOZÍ DEN - NEDĚLE 25.8. | NÁSLEDUJÍCÍ DEN - ÚTERÝ 27.8.